Varför har man blogg?

Jag har sett nu på sistonde att det är många som ska lägga ner
sina bloggar och.så.vidare för att dom inte
får några kommentarer och inte har några besökare
(eller har några få) och visst det är roligare att blogga om man har
hög statistik och man får många
kommentarer men jag har bloggen mest för att fördriva
tiden asså man sätter sig vid datan loggar in på
facebook men sen har man typ inget att göra och då är det ju bara att gå
in på blogg.se och logga in och börja dela sitt liv/dag
med resten av världen.
Detta är bara min åsikt om det hela, ni får ha er egen motivation.
Var bara tvungen att skriva lite om det för alla bara klager på er läsare för att ni inte kommenterar eller läser tillräckligt ofta,
men jag tänker såhär; jag har bloggen för att jag tycker det är kul att blogga även om ingen läser det jag skriver, så om ni tycker min blogg är dålig, bra, tråkig, rolig whatever.
Ha det bra, hey!


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0