stop care what other people thinks about you, just be yourself!

Hej, idag hade jag NO-prov gick sådär men sen fick vi sluta tidigare på både NO:n och Engelskan mellan lektionerna snackade vi med en polis jättekul, fick lära mig ett och annat. Sen skulle jag ha teater men det blev ingen tillslut. Sen drog jag hem, sprang lite och duscha lite snabbt. Snart ska jag träffa min mor vid Ica. Men nu ringde marcus mig och fråga ifall jag kan komma på hans träning så ska fråga mamma nu, hoppas hoppas hoppas! Men annars så ska jag träffa honom imorgon. Just nu lyssnar jag på musik och väntar på att mamma ska svara. Imorgon har jag engelska läxa , på fredag spanska och svenska :)
Ska faktiskt börja fixa mig, ska snart dra. Hejdå.
K N A R R E !♥

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Marcus <3

Den söta lilla ankungen ;) <3

2011-05-11 @ 20:55:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0