städ på maskinexpo

tjoolaahopp, slutade sent idag men på förmiddagen hade jag/vi kör kul. Vi fick veta låtarna vi ska sjunga och vart vi ska stå och så. Sen kom jag hem gjorde typ inget, messa, datan, FRIDA. Sen vid 18 åkte jag mamma och Anton till maskinexpo och städade fältet sen åt vi donken hemma. Det var ganska blött i gräset så var dyngsur när jag klev innan för dörren och tog av mig skorna, NAJS!

 Iallafall, detta har jag tänkt på under hela inlägget och jag hade fått en anonym kommentar , gillar inte anonyma kommentarer men iallafall. Nån frågade sen när jag började gilla Mohombi och jag tror jag vet vem det var från men ändå, jag började gilla honom första gången jag hörde låten Bumby ride och det var typ för ett halvår sen och vadå ekare? Säger du det till alla som gillar Mohombi?  Eller? Du kanske ekar mig? asså whatthefuck, varför lägger jag ens tid på det här, fuck you lev ditt eget liv. Jag vet inte vem du är men det är ganska tydligt att du inte vågar stå för det du säger , antagligen för att du kommer få mycket skit eller för att du är FEG. Haha, omogna jävel -.-!

Japp, men vad tycker ni om att jag lägger upp en video när jag sjunger?
Jag själv tycker inte att jag sjunger ett dugg bra men nobody is perfect! Right? ;)


Ses imorgon puss! :*



Sexy biatch!


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0