Skitpådig!

Hej, asså just nu måste jag bara skriva av mig lite, jag får sån DAMP på falska personer!!!!!!
När du är med mig verkar det som om du kan vara dig själv eller så är du dig själv med andra människor. Jag fattar inte, varför du gör såhär. Ibland(justnu) är du en storIDIOT! Asså jag skulle vilja säga det till dig och hela världen, jag har försökt att säga det till dig ett miljontals gånger men du bara kollar på din nya leksak och frågar vad jag menar när jag står mitt framför dig så du kan ju fråga mig istället. Du tar mig aldrig på allvar, och jag är jälvligt trött nu, jag pallar inte med dig. Du är så jälva falsk. Du frågar mig om jag vill någonting och då säger jag Ja men istället för att vänta på ett svar går du till din nya kompis och frågar den och sen går du och skryter om det. Du frågade ju mig eller hur?  eller? När du är med mig är du en helt annan människa! Varför? Är du dig själv med mig eller med nåågon annan? Skaffa ett liv, iallafall ett värdigt! -.-
Ingen ta detta personligt. Förutom du som det är menat till.
Humör: Irriterad, Trött, hungrig



Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Juliette Lindberg

vad har hänt?:O

2011-05-09 @ 11:47:24
URL: http://jsvl.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0