O M G !

Hej kom nyss innan  för dörren, vill sova men pallar inte.
Igår var det sjukt kul, men vissa fulla männinskor blev jobbiga in mot midanatt.
Idag har jag köpt luftmadrass till GBG som vi åker till på ONSDAG! :D
HAr längtat gal1 och äntligen! Sjukt taggad är jag!
Jag sa ju att jag skulle lägga upp bild på min byxdress men det blev inte så och nu kommer jag inte heller lova att jag kommer lägga upp bild på madrassen men ska försöka. Köpte någon adidas perfym också. Sen ville jag ha en nallepuh också som jag kunde ha på bussen på väg till göteborg men det blev inte så.
Men GRATTIS MOR PÅ MORDDAG!♥


Ja, vad gör man inte för er läsare?


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0