If you love me you can do it!

Hej, har börjat skriva massa låtar och spelar in på kameran när jag sjunger och det låter lite falskt bara, haha inge vidare. Men Idag gick skolan bra först 2 lektioner sen kör på EM. Kl. 18.15 extra träning med laget, ska springa och snacka teori , nu när det är så nära till Göteborg, en skoldag till sen smäller det! :D sjukt taggad forfarande!
Juste, kanske ska varna er, för att jag kanske inte hinner blogga så mycket först pga att det kanske inte finns en data jag kan låna några gånger om dagen sen också för att jag kommer vara med mina vänner och pojkvän och sen kommer jag + mitt lag typ spela 3 matcher per dag. Så kommer liksom inte hinna.
Just nu blinkar min mobil med texten ; Varning! Låg batterinivå.
Ska ladda den snart om jag orkar devillsäga. Imorgon är det Kör hela dagen från kl.8.30 till 15.30! Jobbigt men kul. Imorgon efter skolan måste jag packa för har inte ens börjat.
Jag skriver ju lite låtar just nu och spelar inte och så och om någon låt blir extra bra då kanske jag lägger upp en video på när jag sjunger, vad tycker ni om det? Om det verkligen bli så bra som jag hoppas på då skulle jag tycka att det var jättekul! Jag tycker inte själv att jag sjunger så jättebra, men lite får man väl bjuda på sig själv, nobody is perfect, eller?
Nä, nu ska jag ta lite mat sen fixa mig inför träningen, har nästan ingen ork till träningen men ska ge allt.
Vi höres och synes.
Puss
och
kram
Ja, varför inte bjuda på sig själv lite extra mycket? Hahah, ser ut som värsta jätten men nu ska vi tänka lite positivt, va? DAMN HOT!↑
sötnosar!

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Nora

haha sötis klart du ska lägga upp en video när du sjunger. Ser fan fram emot et ;) <3

2011-05-30 @ 21:26:56
URL: http://cederin.blogg.se/
Postat av: Frida

Vinnarna är lottade!

Kolla in om just du vann, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-bloggar-1.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-30 @ 21:29:10
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: HANNA

det är bara bra :D tack ^^

2011-05-30 @ 22:19:47
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0