I LOVE YOU, NOW AND FOREVER! ♥ (känsliga läsare varnas)

Asså va fan säger jag bara! Jag måste verkligen skriva det här,  den här dagen har varit den värsta i mitt liv! Allt har bara gått ner, ner, ner! Någon som vet om man kan prata med någon?
Piss/hiss saker ↓↓↓↓↓↓
Läs inte, läs välj själv!
  • För det första så HATAR jag falska människor, asså dom är så jävla dumma i huvudet! Förlåt om jag använder mycket svordommar men jag är så pissed off! Asså du vet precis vem du är! Asså gå inte och säg något som du själv gör om mig! Du är så fucking FFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSK!
  • Det andra är att det känns som om en väldigt nära vän håller på att försvinna, jag vill hjälpa den personen SÅMYCKET (!) men jag vet inte vad jag kan göra för att få "den personen" må bra. Någon som har tips till en väldigt hjälplös Elin?
  • Sen det tredje är att det känns som om allt går dåligt, den jag älskar mest tror jag är sur på mig men vet ej varför och det går inge bra i skolan för mig. Jag vill prata med någon men det känns som om ingen vill lyssna. Jag vet att jag kan prata med mamma men jag vill inte.
  • En bra sak är att det finns kyrkor och ickeFALSKA vänner!  ♥ Asså tack för att ni finns älskar er i vått och torrt! På söndag ska jag på gudtjänt sen tänkte jag åka in till Stan med några kompisar och kolla på Rix FM festivalen som Ida tipsade om eller vad man ska säga. ;)
  • Det enda bra är att jag ska snart dra och fixa cash genom att städa, kul kul! ;)
Nu när jag har skrivit av mig känns det så mycket bättre, tack blogg.se! :) Vi hörs och ses, hejdå.!♥
'
Sexy ma'am!

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Anonym

Hej:)

Skulle du kunna kolla runt i min blogg och berätta vad du tycker om den?Kom gärna med förslag på förbättringar om du har det:) Eftersom det är en musikblogg så får du gärna komma med tips på låtar. Om du gör egna låtar eller covers från andra låtar så får du gärna skicka in dem om du vill och då får du en länk också:)

Om du gillar min blogg så får du gärna lägga till den på bloglovin så lägger jag till din med

Ha det bra!

2011-05-20 @ 15:19:16
Postat av: Esmeralda<3

Hej:)

Skulle du kunna kolla runt i min blogg och berätta vad du tycker om den?Kom gärna med förslag på förbättringar om du har det:) Eftersom det är en musikblogg så får du gärna komma med tips på låtar. Om du gör egna låtar eller covers från andra låtar så får du gärna skicka in dem om du vill och då får du en länk också:)

Om du gillar min blogg så får du gärna lägga till den på bloglovin så lägger jag till din med

Ha det bra!

2011-05-20 @ 15:19:31
URL: http://bestofmusic.blogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

Tack för tipsen:D

2011-05-20 @ 16:42:46
URL: http://bestofmusic.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0