godmorgon.

Hej, ska borsta tänderna snart sen börja röra mig mot skolan första lektionen är kör, sen har jag bara spanska sen slutar jag. Och då ska jag hem och fixa mig, sen möta marcus i jakan sen städa på maskinexpo, igen!
asså jag pallar verkligen inte städa, men iallafall efter vi städat ska jag anton och mamma åka till mammas jobbakompis/kompis och fixa inför imorgon. Vet inte om jag hinner blogga i helgen, vi får se. På lördag ska jag och Anton till pappa också för att han fyller år snart.

bye.


fuckface :D


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0