Amunda Strum PA!

Hej, fan förlåt attt jag inte bloggat på länge. Jag vet att jag har rekomenderat min blogg till många människor och sen har jag inte bloggat men nu ska jag berätta lite. Igår hade jag ohc mitt lag extra träning kontition, styrka och teori inför göteborg. På vägen hem tog jag bussen med Amunda Strum (Amanda ström) haha, fnitter anfall på bussen. Idag började jag halv 9 fick sluta 45min tidigare, gick hem satte mig vid datan i någon minut sen gick jag och Anton till Pappa för han fyller år. Åt mat där, det blev grillat, MUMS! Sen imorgon är jag ledig, ska ju åka till göteborg ska spela cup, är sjuck taggad och det kommer bli galet kul! Bussen går kl. 14 från ica kyrka men ska tvätta kläder och så på morgonen eller ja mamma ska ;) ska packa klart nu och sen städa rummet. Sen ska jag sätta mina mobiler på ladding så jag har någonting att göra på bussen imorgon :) Ja, puss o kram. Hörs kanske imorgon , innan jag åker. Möss.
I am <3

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Frida

Hej där!

Allt bra med dig? :)

2011-05-31 @ 21:58:12
URL: http://flinders.blogg.se/
Postat av: Sara ! :-)

Super fiin blogg du har !!!

Kolla gärna in min om du råkar få tid över .

Ps: Du kan behöva uppdatera för har nyligen skaffat en ny design :)

2011-06-08 @ 19:06:14
URL: http://sarasundstrand.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0