Från igår, niornas middag.

YEAH!  Hade fett kul, det var lite nervöst i början men nervositeten gick över så fort alla börja äta. Sen lärarnas kabaré va ju bäst, gal1 kul var det. Åt 2 glassar också , gött! Hihi, nu vat jag vad vi kommer få se när vi asså min klass och alla andra sjuor går i nian.

Det där skrev jag igår men hann tydligen inte publicera det. Just nu har jag typ "rast" börjar kl. 17 igen. Lite segt är det väl att alla andra har lov medans jag + resten av kören har en konsert kvar, det är för föräldrarna och dom som köpt en bilejtter. Nu ska jag ta lite och äta sen bara ta det lugnt och vila mina benmuskler för det är ganska jobbigt att stå i ungefär 1.5 timmar. Får se om jab bloggar mer innan konserten, men hejdå sålänge. :)

watch OUT! elin is in tha house! :) <3

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

vad härligt att det gick bra :D

svar: Yes det är jag som hoppar på bilden! Det var underbart!

2011-06-10 @ 14:58:53
URL: http://jessi91.spotlife.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0