tänkte:o

Jag tänkte nyss på att jag inte vill sova och sen tänkte jag på min stora sköna mjuka säga och det skulle vara underbart och lägga sig i den och bara sjunka ner i dom mjuka kuddarna och drömma om världens snyggaste kille.
Det ända som saknas i min säng är mysigt sällskap.
Alla är välkomna. Ses i min säg om en kvart? (a)
Nä, men glad midsommar folket.  Ha en underbar kväll och morgon. Vi kanske ses snart igen.
Juste måste borsta tänderna, ännu längre tid tills jag får lägga mig i min sköna mjuka underbara säng.
Love, Peace & Harmony
Haha, för söt!
Love, love & love.

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0