Stööörd dag! haha

Jahapp, denna fina dag började med att värdens gulligaste barn kom in till rummet och sa hejdå innan hon skulle till Dagmamman (typ kl.9 eller något sånt sedan fick jag och michaela för oss att gå och bada så vi pacakde ihop sakerna vi skulle ha med oss och gick och bada på ett utomhus bad i karby tror jag. Sen gick vi tillbaka till hem eller ja till Michaelas hem ;) Gjorde varma mackor kollade på GG myys. Sen iallafall på vägen hem tillbaka till viksjö så var för det första en sjukt konstig busschaufför 2. Han kör på tok för fort 3. Det står ju där upp i bussen vad nästa hållplats heter och då är det några som ska gå av på en hållplats men det hållplatsen finns inte så han släpper av dom mitt i ingenstans haha. Sen på Lokalbanan (tåget) så hände inget speciellt men på 178 från mörby till jakan var lite konstig det luktade Kardemumma i hela bussen haha, typ sån där giffel bulle med kardemumma. Ja, det var min fina underbara konstiga dag. Juste det spöregna när vi gick till och från badet med inte när vi badade, det var 6st där. Sen ja, kom jag hem åt chips drack cola och njuter av livet. Bara ta det lugnt och inte behöva tänka, skööönt.
Och sånt här gillar vi;  hehe ;$$$$
                             Tack A !

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Julia ^^

svaren från frågestunden finns nu uppe på min blogg! ^^

Tack för att du frågade!

2011-06-18 @ 22:30:25
URL: http://vackrare.webblogg.se/
Postat av: Nora

SVARAAAAAAAAA PÅ SMS FÖRFAN:)

2011-06-19 @ 15:19:52
URL: http://thisshitgetzold.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0