new shhiiiaat + hangover... :/)

Yeah!, Idag fick man sluta lite tidigare pga att solo sångarna ska träna. Nu känns det som om jag har landat här i stockholm. Imorgon börjar man 8.30 som vanligt sen vet jag inte när vi slutar, det är ju olika hela tiden. Idag köpte jag 2 linnen , svart vitt och rosa vitt. Imorgon ska jag till Jakan och kolla på lite sommar kläder, känslan börjar verkligen smyga fram! det var galet varmt ute idag! :) efter vi käkat sen på BK kolla vi på Hangover 2 den var rolig och bra, men nästan lika som förra. typ same shit but diffrent. Gå och se den och säg vad ni tycker. Nu ska jag chilla och gå på date med min säng. SES! :) ♥
who says I'm perfect?
- I say I AM PERFECT! :)
Självförtroende är på hög nivå eller försöker hålla det så högt som möjligt.

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det voresuperkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-08 @ 08:39:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg sötnos :)

2011-06-08 @ 12:32:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0