Justin fucking Bieber!

Okej, jag trodde aldrig jag skulle skriva eller säga det här men jag är käääääääääääääär!
Igår kollade jag på Never say Neverr med Justin Bieber. Jag blev kär efter dom visat första videon, jag har sett det förut men nu smälte mitt hjärta. Justin Bieber is the most beautiful person is this whole world!
10 thing I love about Justin;
  1. His hair.
  2. His songs
  3. His voice
  4. His smile. liksom he smile I smile.
  5. His eyes
  6. His laught so beautiful.
  7. His body ofcourse.
  8. His family , so kind and understanding.
  9. His cheeks <kinder>
  10. His lips!
Justin Bieber at the MuchMusic Video Awards Red Carpet
Jag säger bara vacker.
Ser ni hur han rör sig så FINT! <3

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Mikaela

Haha verkar som du har en riktig crush, roligt :)



Ja, trångt är faktiskt riktigt otäckt. Nja Aspergers för med sig väldigt mycket ohälsa. Jag lider därför också av Melankoli (livshotande depression), tvångstankar, ticks och så. Skitjobbigt. Men hur mår du då? <3

2011-06-24 @ 11:15:14
URL: http://mmmiikaela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0