Haha, om jag bara vågade. Om du bara visste.

Hej hur mår du sötaste? Du vet att jag älskar dig mest. Du är någon jag verkligen kan lita på, inget annat är bevisat iallafall. Jag vet inte vad du tycker om mig men jag tycker du är en underbar kille. Du är en sann vän som man verkligen inte vill förlora. Det har många som svikit mig men jag hoppas du är en av dom som inte gör det. Du tycker säkert att jag är jätte töntig som sitter och skriver dethär men saken är att jag menar allt. Vi har nästan precis träffat varann men ändå känns det som om jag känner dig redan. Visst jag har mina stunder när jag är omogen, trött , konstig, tråkig men du hanterar det bättre än vissa andra. Det jag försöker säga är att jag kommer alltid finnas för dig och jag hoppas du ska göra det samma för mig. Du betyder faktiskt något för mig. Det är inte många som får mitt hjärta slå några extra slag men du gör det och jag tror det betyder någonting. Men jag kommer aldrig svika dig och du har sagt att du aldrig ska svika mig och om du inte hade skrivit det skulle inte jag skriva det här.

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0