14.47

Hej, idag har jag inte gjort någonting typ. Sovit till kl. 14.47 då gick jag upp och typ fick lätt panik. Jag skulle ju till C S med Ida. Men det blev inte så. Så idag har jag bara varit hemma, kolla på tv och ätit "frukost". Sen senare ikväll ska jag träffa Nora och Lovisa. Och såg nyss en reklam där någon har kommit på att man kan bli snygg genom att tugga vicos tuggummi, haha idiotisk men om det är sant vet jag ej. Just nu kollar jag på Gossip Girl, skiit bra är det! :) Och Nate är ganska snygg. Men nu ska jag fortsätta kolla. Ses later ;) <3
hihi, stolt! :)

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0