Tor ♥

Ja, idag drog vi typ hemifrån vid 11 fett sent för det öppnade 10. Sen mötte vi upp kusinerna Michaela och Nikita på Söder, och för er som inte fattar så var vi på väg till Gröna Lund. Sen va vi där och det var skiiiiiiiiiit kul! Åkte Twister och det var värd all väntan (50minuter!) Den var inte läskig men jäääääääääätttekul ! :D
Sen kollade vi på sommarkrysset och messa eller ring om ni sååg mig  , haha jag skrev danny i min panna (men han var inte ens gäst där) och så kommer kameran och filmar mig rakt i feeejset! ;o haha, kul men liiiiiiiiite pinsamt. Tog inte så många bilder men dom jag tog lägger jag kanske upp senare. Just nu snurrar hela jag och det känns som om jag är kvar i Extrem. Och juste , min rubrik är för en kille som heter Tor och han är skitaHET! Ja, han var värd på flygande mattan, värsta, nä det va faktiskt roligaste attraktionen (efter Twister förstås!) . Men nu ska jag kolla GG.
Ha det bäst, and tacke care-♥

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0