Segt

Har inget att skriva typ men tänkte bara uppdatera litegrann så att ni vet att jag lever :)
Idag har jag bara varit hos farmor och farfar typ och badat ätit och så med pappa, anton, bea och Eila. Fast Eila badade inte haha´, bad kruka. Och för er som inte vet det så är jag och anton hos pappa, och jag tror jag skaa börja bo här var tredje vecka nästa år. Ja det var allt för mig, hadegött!

Biildbrist.


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Nora

Tjabba.

Saknar dig förfan.

Ring mig någongång så vi kan prata:)

ses om typ 3 veckor

2011-07-10 @ 11:37:05
URL: http://thisshitgetzold.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0