ingen data ..

Nemen tjenare. Har inte haft en data på typ en vecka så det var varit lite svårt att blogga. Plus att jag inte har någon mobil så kan ej skicka sms eller svara, tyvärr. Men nu är jag i Dalarna hemma hos Malin mammas kompis, äter glass och pratar om allt mellan himmelochjord. Här uppe är det Oreveckan så det är olika aktiviteter varje dag. Mycket loppisar blir det och har gjort några fynd. Har tyvärr inga bilder att lägga upp men det kanske kommer om några dagar få se när jag kommer hem. Hoppas ni har det bra, för det har jag. Jag vill bara att berätta att jag har hittat mycket fina saker till mitt rum, som jag förhoppningsvis ska fixa när jag anländer hem. Nästa vecka På fredagen, så ska jag kolla på Eric Saade i Orsa det är väl bra fast det skulle vara bättre om det var Danny som kom, men så blev det inte. Såg Eric förra året också i Orsa också det va kul ju. Men sen KANSKE vi ska åka till Ullared, vi får se. Ska kolla vidare nu, ses någon gång i framtiden. Ha det bra nu människor där ute.
hejdå :)

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0