Godmorgon gott folk!

Tjabba tjena. Igår blev det ganska sen kom hem typ vid halv 3 eller 3. Skulle upp kl.9.00 för att kolla på Sommarlov på barnkanalen, vad gör man inte för mannen i sitt liv ? Ja, ni kan ju bara gissa fem som va med ^^
Ja, så vaknade nästan prick kl.9 eller 9.07 men ja då sprang jag nästan uppoch startade tv,n och kollade , gaaaah Så fucking het ! :) Ja sen åt jag frukost sen hämta datan men då funkade inte internet väntade typ en halv timme sen kollade jag om det funka och jajjamensan! hihi, såglad! Idag blir det oreparken det är någon familjedag där, och loppis!! :D Haha, loppisar är så kul jag hittar verkligen alltid något , men på riktigt har nästan någon idé hur det kommerbli hemma, jag har bara lite kvar att fixa sen kan jag börja dekorera! Haha, ja Lovisa och Nora vet ju hur mitt rum såg ut men det har faktiskt blivit lite bättre :D Haha, whatever miss you guys! När kommer ni? (JOke) Men ååhh det är brist på socialitet här uppe, haha dom flesta som bor här är typ över 40 det är ju jättekul, och deras barn såklart mellan 1-17år och ingen jag känner inte ens kotte! Ja det var väl allt jag hade att erbjuda, och juste det är skit fina killar här om någon ville veta :) Hejdå.
                          
                                                   Ursäkta mig men jag har lite lite bilder, och kan ej ladda upp pics.
HadeGöttaste!


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Hanna [foto & vardag]

Sugen på att bli dagens blogg? Kika i så fall på detta inlägg på min blogg.

http://hannz.webblogg.se/2011/july/dagens-blogg-2.html

Imorgon syns vinnaren på bloggen, lycka till!

2011-07-15 @ 22:31:52
URL: http://hannz.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Elin när fan kommer du hem?! Är skittråkigt utan dig haha :d

2011-07-16 @ 16:17:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0