Dalarna

Hej, nu har mamma äntligen fixat datan här uppe, och bara så ni vet har skrev jag det här nyss men då försvann allt så fick börja om. Men i allafalll, ska snart fixa färdigt mig sen när resten av familjen är klara så drar vi någonstans antagligen någon marknad eller liknande. Gaaash , jag funderar eller snarare vi Anton jag och Mamma funderar på att flytta hit till Dalarna men det är inget som är bestämt. Alltså allt här är underbart förutom att jag typ inte känner någon och dom ända jag spenderar  min dag med är Mamma, Anton, mormor och morfar. Riktiga härliga människor men skulle vara kul med en kompis hemmifrån iallfall. Haha, jaja, min brorsa fick sånnadär pepsi vattentatueringer haha och satte hela den på magen så jag fick blöta ner den så den fastna, haha helt störd! Och nyss fick mamma tokspel på en stackars nattfjälril som sov i hennes fleece(?) haha och så skulle hon bara skaka om fleecen lite haha och då flög den ut och hon hoppade runt och skrek som en galning haha, stördare familj kan man ju knappast ha´. Men puss på kinden hejdå ;)

Bror och jag ♥


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0