3 things !

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Data, mobil och papper :)
Tre saker jag gör just nu: Sitter på en stol, lyssnar på musik och skriver :)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa till USA , Träffa Robert Pattinson m.f . och vara lycklig.
Tre saker jag kan: Äta, Springa, skriva? haha.
Tre saker jag inte kan: Köra ett tåg? Bygga ett hus? och hålla mitt rums golv utan kläder en vecka.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, för jag har alltid rätt! ;) musik .  Och first dance med Christopher Drew.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Sluta äta godis, spara pengar och hålla mitt rum rent mer än 5 dagar ;)
Tre favoriträtter: Köttfärssås med Spaghetti(?) , tacos och Carbonara/ tzatsiki !!! :D

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0