Svar , .

 

 

Frågestund- Svar
    
Tilda om F R Å G E S T U N D !:
Vad skulle du helst bli -

En hund eller katt? Katt, då får jag leva nio gånger om:)

En ängel eller djävul? Ängel

Världens bästa skådespelerska eller artist? skådespelare :D

En dator eller TV? Dator! :D <3

En journalist eller författare? Journalist, funderar faktiskt på att bli det :)

En blomma eller ett träd? den var svår, men blomma tror jag :)

Världens bästa basketspelare eller en president eller statsminister som är
respekterad världen över? En president :) (som spelar basket och är duktig :) )

Random frågor :)

 

 
Marcus <3 om F R Å G E S T U N D !:
Chenare tjejen ;) - Hejhej :)


Favoritlåt just nu? - Just nu är det Bruno Mars- The lazy song och LMFAO – Party Rock Anthem :)
Hur länge solade du idag? (söndag) typ 1h :d men blev inte mycket brunare :'/

Hur gick jogging turen? JÄTTEbra ;D

Beskriv mig med tre ord :D - Snäll, fiin, bäst! <3

Puss älskar dig <3 - Älskar dig med :)♥

 

 
  Julia <3 - (vackrare.webblogg.se) om F R Å G E S T U N D !:
Vad ska du göra i sommar? Bada, sola, va med kompisar, åka till dalarna, spela basket, va med familjen och mycket mer ! ;D


Haft ett bra påsklov? - BÄSTA!  :D ♥

De tre snyggaste killarna i världen? Marcus! , H.O ;)  och Robert Pattinson :D

De tre godaste godisarna i världen? Marabochoklad, Lakris-döskallar och klubba :p

De tre bästa filmerna du sett? Twilight(filmerna), Water for elepanths och Knight and day (med tom crusie och cameron diaz)

Det får väl duga ;D <3

   
  Elin om F R Å G E S T U N D !:
Opsii råka klicka på skicka kommentar på den första innan jag hann skriva frågorna hehe ;D

* När började du på basket? :) 5,5 år sen ungefär =)


* Vilka bloggar läser/följer du ? :D Jag läser typ ingen speciell men jag brukar kolla på nån ibland och det är olika hela tiden :)

* äää, Vilken är din favorit-färg ? x] Blå är min absoluta favorit, men rosa är också fint :)

Visste inte riktigt vad jag skulle fråga men jaja ;)
39  
   
Hoppas ni är nöjda med svaren, ciao :)

Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Tilda

Man ser ju knappt ;o

2011-04-30 @ 12:59:45
URL: http://lifebytilda.devote.se
Postat av: Elina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 18:13:54
URL: http://smsalåna.nu

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0