Träning + danny Saucedo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O :O :O :O <3 <3 <3 <3 <3

Tjena, snart ska jag gå till bussen ska till träningen.
Idag vaknade jag halv 7, gick upp duscha, åt frukost, satt vid datan en stund och sen gick jag till skolan.
Det var faktiskt kul i skolan, haha, inte lektionerna då förutom slöjden då var det ju kul :D
Igår va jag Marcus hela dan, haha vi hade skitkul! haha.
Sen när jag skulle hem så följde Marcus med till bussen men missa jag den, så jag fick vänta en halv timme , men hade ju kul sällskap haha, sen kom det än lite läskig snubbe :/ haha.
Sen när jag kom hem så hade mamma och anton varit i stan dom berättade om nån kvinna som typ gick runt där och skrek HALLELUJA! Haha, fett kul! När jag var Hos Marcus så ringde mamma mig, och då säger jag: " Om ni träffar Danny Saucedo(www.dannysaucedo.nu) ring mig då så jag får prata med honom! " Då säger hon aa, men här sitter han ju! ;o" Jag ba:; haha, nej. seriöst? " Hon ba ja! :D haha, jag trodde inte på henne men när jag kommer hem så visar hon bild och allting ;o haha, vilken damp jag fick! ;o Men jag fick inte prata med honom i telen , haha men ändå! ;)
aa, men nu ska jag fixa mig inför träningen ;)

see ya guys later!


(hoppas det är okej att jag lägger upp denna FINA bilden på dig! )  Sötaste !


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Juliette

hahah okej nu vet jag och julia :) (du vet vad asså!)

2011-04-26 @ 20:55:19
URL: http://jsvl.webblogg.se/
Postat av: Gabriella Andersson ! :D

Haha Elin ! Hittat en söting elr? han såg ganska bra ut ju ! :D lyxos dejj ! kulit för dej asså ,, ;s Puss <3

2011-04-26 @ 21:36:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0