Marcus! :) <3

Hej, igår va en awwsuume kväll med olika personer :) haha
Idag ska jag vara med den fiiinaste människan på jorden! :D
(Marcus) haha, vi ska vara hos honom och bara tare chill tror jag :)
Asså Marcus är så fin! Han är den bästa, snällaste, finaste, gulligast, underbaraste
(
detdär var bara några få ord om honom det finns så många mer
i hela universum! :D
Jag är så glad att jag har honom vid min sida , asså det är en person som man INTE vill förlora!
JAG ÄLSKAR DIG MARCUS! :) <3 

Nu ska jag göra iordning lite frukost och sätta mig i solen och bli brun! :D
 


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)
Postat av: Marcus <3

Vi hade ju sååå kul :D <3

2011-04-25 @ 20:06:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0