Äntligen! :O

Hej, som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat sådär jätteofta, men det var pågrund av att bredbandsbolaget hittade inte någon nyckel till något skåp och därför var halva området utan internet, men jag har över levt.

Imorgon är det valbor jag kanske ska vara med Ida vi kanske drar till säby eller baset eller någonannanstans inget bestämmt alltså ;) , eller Marcus vi fårse!
Och sen kanske jag drar ut med Therese och några människor.
Men nu ska jag duscha sen ska jag äta sen typ datan sen tv sen data sen tv osv.

Vad ska ni göra imorgon då? :)


Ciao!


Knas, men vafan man lever bara en gång. TROR jag . :)


Här är allt ni har skrivit, om ni skrivit något ;)

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Dåligt minne eller orkar inte skriva om allt om du ska kommentera mer?

E-postadressen skriver du här: (Det ser bara bloggägaren, ingen annan)

URL/Här skriver du din bloggadress om du har en blogg :)

Här skriver du din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0